Midlertidig parkering på byens pladser
Fra "Stem på de bedste prøvehandlinger!"
Gå til projektet

Vi opretter midlertidig parkering på en del af pladsen for at teste forskellige pladser og typer af parkering i bymidten.
Kommentarer(4)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Dennis Lange
Sendt af:Dennis Lange
for 1 måned siden
Jeg kender ikke behovet. Mangler der parkeringspladser?
Så vidt jeg husker, var det et stort ønske, at Axeltorv IKKE længere skulle være P-plads, da torvet blev renoveret.
Hvis det kun er i specifikke tidsrum på forskellige pladser, kan det nok nemt blive forvirrende, at gennemskue reglerne...?
Profil af Henning Horstmann
Sendt af:Henning Horstmann
for 2 måneder siden
Der er allerede nok med parkeringspladser i bymidten.
Profil af Karsten Cordtz
Sendt af:Karsten Cordtz
for 2 måneder siden
Nej tak til parkering på Axeltorv.
Profil af John Mathiesen-Larsen
Sendt af:John Mathiesen-Larsen
for 2 måneder siden
Fri parkering .
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Mobilitet
Offentlige rum og bygninger
