Spring til hovedindhold

Midlertidig parkering på byens pladser

Fra "Stem på de bedste prøvehandlinger!"

Gå til projektet

Vi opretter midlertidig parkering på en del af pladsen for at teste forskellige pladser og typer af parkering i bymidten.

Kommentarer(4)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Dennis Lange
Sendt af:Dennis Lange
for 1 måned siden
Jeg kender ikke behovet. Mangler der parkeringspladser? Så vidt jeg husker, var det et stort ønske, at Axeltorv IKKE længere skulle være P-plads, da torvet blev renoveret. Hvis det kun er i specifikke tidsrum på forskellige pladser, kan det nok nemt blive forvirrende, at gennemskue reglerne...?
    Der er allerede nok med parkeringspladser i bymidten.
      Profil af Karsten Cordtz
      for 2 måneder siden
      Nej tak til parkering på Axeltorv.
      • 1 like
      Fri parkering .

        Del

        Nuværende status

        foreslået

        Emner

        Mobilitet
        Offentlige rum og bygninger