Mere vand på Axeltorv
Fra "Stem på de bedste prøvehandlinger!"
Gå til projektet

Vandet skal tilbage på Axeltorv. Helt tilbage fra planlægningen af Fredericia var der tænkt vand ind på Axeltorv. Med vandet kan vi skabe et rekreativt miljø på Axeltorv til glæde for beboere og besøgende.
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Gitte Nørgaard
Sendt af:Gitte Nørgaard
for 4 uger siden
Ja tak
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Natur og biodiversitet
Offentlige rum og bygninger
Helse og velfærd
Turisme
