Spring til hovedindhold

Mere vand på Axeltorv

Fra "Stem på de bedste prøvehandlinger!"

Gå til projektet

Vandet skal tilbage på Axeltorv. Helt tilbage fra planlægningen af Fredericia var der tænkt vand ind på Axeltorv. Med vandet kan vi skabe et rekreativt miljø på Axeltorv til glæde for beboere og besøgende.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Ja tak

    Del

    Nuværende status

    foreslået

    Emner

    Natur og biodiversitet
    Offentlige rum og bygninger
    Helse og velfærd
    Turisme