Mere vand i byrummene
Fra "Stem på de bedste prøvehandlinger!"
Gå til projektet

Det kan både være i gaderne og på pladserne, evt. ved at bruge regnvand.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Gitte Nørgaard
Sendt af:Gitte Nørgaard
for 4 uger siden
Springvandet tilbage til Axeltorv eller et nyt
Profil af Dennis Lange
Sendt af:Dennis Lange
for 1 måned siden
Vand har en beroligende og afstressende effekt, så det kan godt give mening. Springvandene på Axeltorv og Rådhuspladsen lader også til at underholde mange børn om sommeren.
Alligevel er min første tanke i forhold til vand i bymidten, at fjerne "tis-renden". Det er vist mange år siden den er blevet brugt til vand, så nu er den bare en irriterende forhindring ned gennem gågaden, der ikke bidrager til noget positivt...
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
Emner
Natur og biodiversitet
Energi og teknologi
Offentlige rum og bygninger
Turisme
