Spring til hovedindhold

Mere vand i byrummene

Fra "Stem på de bedste prøvehandlinger!"

Gå til projektet

Det kan både være i gaderne og på pladserne, evt. ved at bruge regnvand.

Kommentarer(2)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Springvandet tilbage til Axeltorv eller et nyt
    Profil af Dennis Lange
    Sendt af:Dennis Lange
    for 1 måned siden
    Vand har en beroligende og afstressende effekt, så det kan godt give mening. Springvandene på Axeltorv og Rådhuspladsen lader også til at underholde mange børn om sommeren. Alligevel er min første tanke i forhold til vand i bymidten, at fjerne "tis-renden". Det er vist mange år siden den er blevet brugt til vand, så nu er den bare en irriterende forhindring ned gennem gågaden, der ikke bidrager til noget positivt...

      Del

      Nuværende status

      foreslået

      Emner

      Natur og biodiversitet
      Energi og teknologi
      Offentlige rum og bygninger
      Turisme